biryolculuk Ecisbicis evet ama benim aldıklarım hep çok sert oluyor çatal ile ezemiyorum ve yumuşak olduğunu nasıl anlarım hiç bilmiyorum dokununca hiçbiri yumuşak değil
Ecisbicis biryolculuk aldıktan sonra birkaç gün evde bekleyin olgunlaşsın muzun yanına falan koyun, dolaba koymayın, hafif yumuşayacaklar, sonra limonlayıp kahvaltılarda yiyebilirsiniz
hiraasya biryolculuk 3-4 tane elmanın içine koyup dışarda bir poşetin içinde bekletin bikac güne yumuşacık olacakyir. Tadını beğenmezseniz ezdikten sonra bal ceviz kırıntısı ile karıştırınca da harika oluyor
dilaraacet biryolculuk büme bazen olgunlaşmış geliyor bide a101 e bende oralardan alıyorum olgunlaşmış avokado oralardan alabilirsiniz sizde üzerinde de yazıyor bazen olgunlaşmış yenmeye hazır diye
Papatyaaam1 biryolculuk ay bende ya etle balıkla tavukla asla ama asla karnım doğmuyor ıstersem etle yada tavukla 2 ekmek yıyım yıne doymuyorum
juli_naz biryolculuk ne kadar büyük ki bebeğiniz? Ben bunları bilmiyordum ama hepsi yediğim şeylermiş😃 bu arada avokadoyu aldığınızda buzdolabına değil böyle oda sıcaklığında bırakırsanız yumuşar ve olgunlaşır ..
biryolculuk juli_naz 26 hafta bitmek üzere ama henüz kilosunu bilmiyorum desem.. bir dahakine doktoruma sorayım, avokadoyu bu sefer öyle yapayım umarım yumuşar çünkü ol kadar sert oluyorlar ki artık almak istemiyorum 🫠 çok teşekkür ederim bu arada fikriniz için 🫠🌸
Yenibirannee biryolculuk nesquikli süt içiyorum akşamları. 37+1 haftalık 3400 çıktı kilosu belki fazla cıkmıstır ama son 1 haftam kaldı doguma ıcıyorum hala
yasarceyda12 Yenibirannee merhaba canım ne zamandır içiyosun bende içmeyi düşünüyorum birde sıcak sütemi katıyorsın
Yenibirannee yasarceyda12 merhaba hayır soğuk sütle yapıyorum ama siz sıcakta içebilirsiniz ben sıcak süt sevmiyorum 🥲 son 1 aydır başladım içiyorum kızımda da içmiştim 3500 kilo doğmuştu hamileyken hiç iştahım yok çünkü
yasarceyda12 Yenibirannee bende içmek istiyorum şeker sorunum yok ama şekeri çıkartmasın diyorum ama kilo alsın diye denicem