minigimleseruven Kızlar Lansinoh Biberon kullanıp memnun kalmayan var mı ? Ben onu sipariş etmiştim iptal de edemiyorum ve kafam çok karıştı öneri ve yorumlarınızı bekliyorum
3kedili2bebekli minigimleseruven ben çok memnun kaldım öncesinde Chicco ve avent denedim sevmediler meme reddi oldu lansinoh çok iyiydi
Bebegimle_00 minigimleseruven kızımın kabul ettiği tek biberon anne gögüs ucuna yakın ucu diye almıştım
seniseviyorumallahim minigimleseruven lansinoh iki çocupuma da onu kullandım inşallah 3.bebeğime de onu kullanacağım tek geçerim
busrasya2334 minigimleseruven bebeğim 1 yaşına girecek başka biberon ihtiyacımız olmadı 11 aydır kullanıyoruz
minigimleseruven 3kedili2bebekli canım peki ucu kaç numara kullandın yenidoganken , benimkinde S yazıyor .. Doğru mu almisim
minigimleseruven seniseviyorumallahim ben S başlık almışım , yenidoganken de kullanabilir miyiz sizce
seniseviyorumallahim minigimleseruven tam olarak hatırlamıyorum ama s zaten yenidoğan içindi sanırım.
Guzelanne56 minigimleseruven avent almıştım kızım doğmadan hastanede çocuk aç kaldı cekıyor cekıtor gelmıyor sonra acılen gıttık şans eserı lansınoh aldık. Suan kızım 10 aylık hala lansınoh kullanıyorum çok memnunum