eskya Çok heyecanla bekledikk bu haftaya kadar ben hep kız hissediyordum ama yanılmışım minik bir oğlumuz olacak inşaAllah🥹🤲🏻💙
beautymom eskya oy paşaların paşası olucak ne güzel ne yakışıklı yakışıklı giydirir annesi onu doğunca ilerde maşallah allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende erkek istiyorum eşimde kız Bakacaz artık iddalaştık 😄❤💕
eskya aprilbaby İnşaAllah teşekkür ederimm % vermedi ama ben yanılma oranı var mı dedim artık bu aylarda yok yanılma payımız kesin dedi😊
eskya beautymom inşaAlllahh Hayırlısı ne ise o olsunn benimde gönlümde kız vardı ama sağlığı önemli olan gönlünüzce olur inşaAllah her şey sağlıkla sıhhatle gelsin😊💕
Mutluannee01 Hayırlı olsun bizde 16. Haftadayix bizde dün öğrendik kızımız olacak birde oğlumuz var ♥️