minigimleseruven ben lansinoh aldım s yazan modelini, yavaş akışlı ama benim bebeğim yenidoğanken kullanamadı onu çok fazla geldi ağzına boğulacak gibi oluyordu içiyim derken değiştirip Philips avent aldım çok memnunum. Lansinoh ters tuttuğunuzda damlatıyor akıtıyor yani ama Philips öyle yapmıyor bebek çektiğinde geliyor sadece o yüzden onu öneririm ikisinide denemiş biri olarak