Gebeligimin 4 aynını bitirdim 18. Haftadayim bir hafta önce kayinvalidem beyin kanaması geçirdi yoğun bakıma aldılar iki tane baloncuk varmış beyninde birini aldılar diğeri riskli yerde olduğu için kendisine gelmesini toparlanmasını bekliyorlar ilk zamanlar heran herşey olur gibisinden biraz evine girmiştim temzilik olarak hiç kimse yoktu ben tek yaptım dikkat ettim yavaş yavaş yaptım ama yinede yoruldum ve bide en önemli sorum karnım acayip şişip taş gibi oluyor ve ağrıyor içimde birşeyler var hani bazen bir yere toplanıyor hissediyorum ama hareket pek yok o yüzden biraz korkuyorum acaba zamanı varmı ama ikinci gebeliğim bide daha erken hissedilir diyorlar bende korkuyorum acile gitsem alttan bakıyorlar ilk onuda bu aydan sonra istemem yani daha cok erken ayın 30 da randevu aldım ama yinede sizle paylaşmak istedim benim için bu aylarda hissetmeyen varmı hala