Busranagme Tusemeda hcg degerimi hiç ölçtürmedim . 6. Haftada kalp sesini duymuştum . Sen kac haftalıksın Can'ım ?
BulutDrklk Tusemeda Bişey sorabilir miyim.son adet dönemini mi baz alıyorsunuz yoksa doktorun verdiği Doğum tarihini mi ?
Tusemeda Bebende hcg ölçtürmedim bugün 6+1 olduk hastaneye gitmedim kdaha 😞 İnşallah ilk gittiğimde görebilirim miniğim i 🤗🤗🤗
BsrArif 4+0 da ilk ultrason da bakıldığında görülmedi şuan beş haftalığım pazartesi gideceğim beta hcg ultrasona girdiğim de 706 idi 3 bin olması lazım görünmesi için dedi doktor
Tusemeda Ben şuan için adet döneminin ilk gününü baz alıyorumdoktor a gtmedim çünkü daha inşallah görebiliriz ilk gidişimde ❤❤❤❤
minnak9 Tusemeda merhaba cnm gnlermiz yakin bnde bgun 6+2 yim ne zaman gideceksin hastaneye ilk ne zaman gittin
Tusemeda Ben 1 kasım idrar testi yaptım ordan öğrebdim hamile olduğumu 🤰🏼 8kasım da hastane randevum var inşallah 6.hafta oldun diye bekledim
minnak9 Tusemeda en iyisini yapmissin smdiki aklm olsa bnde gec giderdim bnde sali gitcm insallah kalp atislarni duyarz bn kesyi gordm ck skur hepmz icin hayrlisi