Karpuzcilek_ Kızlar kaç gününüz kaldı ? Son günleri kalanlar var mı ne durumdasınız? bende sancı pek olmuyor sadece kemik ağrıları yaşıyorum uyurken ve dünden beri yoğun akıntı artışı var sizce doğum belirtisi mi? 38. Haftada kontrolüm var çatı muanesi olur mu?