Bebekkuzu bende 9. Haftadayım bana da doktorum bu takviyeyi verdi ekstra olarak folik asit de kullanıyorum beni de bi tereddüte düşürdü eczacıma danıştım birşey olmaz kullan dedi ama hala kararsızım kullanmaya başlamadım. Bu ilaç yeni mi çıkmış piyasaya acaba önceki gebeliğimde bu haftalarda sadece folik asit kullanmıştım takviye olarak