Zeynzeyn Ben boykota dikkat ederim ama bazen malesef zorunluluk oluyor pişik kremi ve mama boykot kullandığı biberon ve emzikte avent mama ile beslendiği için mecbur kaldım başka biberon tutmuyor bebeğim başka mama içmiyor bepanthol hariç hiç bir krem ve ilaç geçirmedi pişiğini chicco dan çok memnun kalan duydum istersen bir onu dene ama ben durumumu sorunca mecburi durumlar da alınıyor demişlerdi ama tabi bebeğim başka türlü yiyip içmezdi gün boyu ve uzamış sarılıktı o dönem olurda tutmazsa vs aklında olsun bir de wee baby miydi hatırlamıyorum avent gibi ucu olan bir biberonu var ona da bir göz atabilirsin