suhedaadsz https://hizliresim.com/m8s7u7j 4 ay önce düşük yaptım kalbi durduğu için fakat bugün regl 1.günüm ve test sonucu çift çizgi çıktı bu ilaçlar ise gebelik öncesi doktorumun verdiği ilaçlardı ben bunlara devam etmeli miyim doktora ne zaman gitmeliyim
Sss1947 suhedaadsz testiniz pozitif çıktıysa doktorunuza gidip bi test isteyin ilaçlarınızıda gösterirsiniz
senos15 suhedaadsz folidoce folik asit coraspirin kan sulandırıcı fer li olan da demir ilacı bunlar zaten gebelikte kullanılan ilaçlar diğerlerini bilmiyorum canım
Hilaysn suhedaadsz ya hayırlı olsun canım çok sevindim. bence önce kan ver kan sonucunla birlikte doktoruna git o yönlendirsin seni
suhedaadsz Hilaysn çok teşekkür ederimm 🥰 acaba direk sağlık ocağında versem kalp atışı duyulan haftada mı gitsem korkuyorum aynısı olur diye