Meralim09 heralde hamileligimin 20.haftasindan sonra cektiğim tek acı sağ kaburgamdaki yanmamı desem batmamı desem hissizlik mi oyle bir sızı acı yok hep vardi 1 bucuk ay cektim sonra magnezyum ilacı verdi doktor kasilmalari onluyormus benimkini gecirdi inan 34.haftamdayım acı kalmadi