LadyX ya mesela kimseye asla buda guvenmicem diyorym pat diye yumusuyorum biriyle arama mesafe kattığım zaman ardan biraz zaman geçiyor asla konuşma diyorum kendime mesafeni koru diye karşı tarafın iyilik hamlesini görünce kendimi sucluyorum acaba kötü olan benmiyim diye asla aslaaaa konusmicam diye içimi tembihlerken hooop bı bakıyorum yine guvenmisim yine konuşuyoruz 🥹🥹🥹🥹sanırım en büyük büyük konuştuğum nokta 🥹