LadyX Benim ince çizgim arkadaşımın hoşlandığı veya sevdiği biriyle asla olmam derim.
Her konuştuğumda da asla aslaaa diye büyük büyük konuşurum.
Üniversite 1. Sınıfım.Ev tuttuk bi oda arkadaşım var.Oda arkadaşım kendi bölümlerinin 3.sınıfındaki bi çocuğa platonik saplantılı aşık.Abartmiyorum herrrrr Allahin günü çocuğun sosyal medyalarına ve fotoğraflarına bakıp bana gösteriyor çok yakışıklı değil mi diyor. Çocukta at hırsızı gibi hiç benim tarzım biri değil upuzun saç, upuzun sakal, yüzü gözü kıldan görünmüyor.
Neyse bu böyle 2 ay falan geçti. Bi gün dersten cikip merkeze indim eve giden köşe yoldan dönerken bi çocukla çarpıştık, çocuk 3numara saç, kısa sakal eli yüzü beyaz pak çok karizma tam benim tarzım bir tip.
Sonra biz birbirimizi çok beğeniyoruz vs.
Neyse kusura bakma vs diyip yola devam.
Benim omzumda resim çantası var. Güzel sanatlar okuduğum belli.Sonra çocuk beni buluyor numaralaşıyoruz vs. Adını soyadını öğrenince bana dınkkkk oluyor. Bi bakiyorum oda arkadaşımın uzun saçlı at hırsızı bu çocuk.
Tabi ben çocuk traş olunca tanımadım.
Sonra konuştuk deli gibi hoşlanıyoruz vs. Benim içim içimi kemiriyor kendimden nefret ediyorum. Kasıtlı bisey yapmadım ama yine de oda arkadaşımın saplantılı aşkıyla bu durumu yaşamak beni mahvediyor.
Derken çocukla parkta buluştuk el ele göz göze oturuyoruz, sonra ben seninle olamam konuşması yapıyorum, çocuğu onca heyecanın içinde terkedip eve geliyorum. Eve bi geldim oda arkadaşım hüngür hüngür ağlıyorum. Bunu nasıl yaparsın sizi el ele gördüm diyor( halbuki ben orada veda konuşması yapıyordum) sonra kıza başımdan geçen herseyi dürüstçe anlattım. Asalak kız bana küstü ve 1 sene aynı oda da yüzüme bile bakmadan küs küs kaldık. Salağın bana böyle bi tepki vereceğini bilseydim çocuğu bırakmazdım en azından fhfjfug