Kızlar merhaba . Bugün 2. Defa bacağımdaki şiddetli ağrıyla uyandım . Sırt üstü ve ya hafif sola dönük yatınca sol kalçadan dizime kadar feci bir ağrıyla uyanıyorum pozisyon değiştikten bi 5 dakika sonra ağrım azalıyor . İlerleyen zamanlarda bunun artmasından korkuyorum siyatik sinire baskı yapar gibi oluyor . Bu durumu yaşayan var mı