gulicenn 12+4 te öğrendim kız 🤭🩷🩷 fakat şöyle ki 11. Haftada nipt yaptırmıştım o şekilde öğrendim 🥹🥹 kilom yüksek olduğu için 11. Haftada kontrolüm vardı doktora sordum bir fikriniz var mı diye ama görüntümüz pek net oluyor göbek bölgesi yağlarından 😅