Sss1947 gulsahh52 bende 20 si gibi yumurtladım sanki akıntım ve kasık ağrım onu göster adetiniz kaç gün sürdü
gulsahh52 Sss1947 anladım canım inşallah tekrardan güzel bi haber alırsın, benimki regl ile beraber düştü
Sss1947 gulsahh52 kesem gelişmedi bir sorun yok vücudumda plansız bir gebelikti tam döllenmedi sanırım korunurken kaldım zaten
gulsahh52 Sss1947 zaten bi sorun olsa en başından hamile kalman da sıkıntı olurdu , Demekki sende de eşin de de sorun yok içini rahat tut
gulsahh52 Sss1947 4 haftalıkmış , en son beta baktırdım sonra ultrasonla baktı doktor rahmine tutunmus dedi çok az bir kalınlaşma var rahimde dedi ama öbür gün kanama gecırdım ben
Sss1947 gulsahh52 evet kontrollerimde birsey çıkmadı çok şükür ama bu sıralar adet gunum 4 e düştü o beni tedirgin etti doktora gitmeye gerek varmı ki sizce
Sss1947 Dilsad evet sanırım benimde öyle ilk hamile kaldıgımda da doktor erken yumurtlamıssın demişti şimdi hesaplamama göre akıntım ve kasık ağrım 20 sinde başladı
gulsahh52 Sss1947 önemli olan adetlerini bekledıgın tarihte olmaktır ne kadar sürdüğünden ziyade düzeni çok daha önemlidir