Kelebek06 kızlar dün farkettim karnım aşağıya inmiş .34 haftadayim , yarın 35 girecem sizce erken doğum belirtisimi bebeğimde 1 hafta ileri .Böyle bir durum yaşayan varmı yaşayan kaç hafta içinde doğum yaptı