Selam kızlar 12+5 te folik asit kullanılmaya devam ediliyor muydu sizde durumlar nasıl 5 haftadır gitmiyorum kontrole 9 kasımda randevum var kullanmaya devam mı edeyim bilemedim. Zaten midemi çok bulandırıyor zor içiyorum. Bir de farklı bir vitamine başladınız mı aceba lütfen yazar mısınız