Biyiklikedi Kk1234 Ben devlet hastanesi takipliyim. Her zaman istediğim doktora bulamıyorum. Ama çok sevdiğim bir doktor vardı çok ilgiliydi. Ona denk geldim bir kaç kere. En son gittiğimde amigurumi bal kabağı örüp verdim çok beğendi kalkıp sarıldı falan 🥰
Nisanmomy Kk1234 benim doktorum çok tatlı ilgili bir kadın. Nasip olursa doğum sonrası güzel, şık bir fincan takımı almayı, Kasım ayı doğum günüymüş o zamanda çiçek göndermeyi düşünüyorum
Kk1234 Nisanmomy teşekkür ederim fikir için benim doktorum da kadın gidip beymenden falan birşey mi almak lazım diye düşünüyorum
Nisanmomy Kk1234 tabi güzel şeyler oluyor orada. Ben porland botanical serisini evde kullanıyorum çok beğeniyorum ya ondan ya pip stüdyodan alırım diye düşünüyorum
Minikmercimekk Kk1234 Buda yeni adetmi. Hediye kabul etmek yasak bildiğim kadarıyla. Ayrıca herkes işini yapıyor. Saçma geldi hediye almak falan.