naide827_ Nasilsiniz hamişler? Sizdede korku varmı ya? 34+5her an doguracakmisim kimi hiss ediyorum. Cok korkuyorum. Sezeryan olucam agrilarim oluyor her an dogurcakmisim kimi geliyor sanki cocuk gelicek ama ben bilmerem gibime geliyor 🥺napimm?
Kelebek06 naide827_ bende 36.5 teyim hergun rüyamda dogurdugumu görüyorum psikolojim bozuldu galiba 😂
Otuzarti3 naide827_ 35+4 bugün aşırı mide bulantısı ile uyandım ve hala öyleyim ki ilk aylarda bile asla midem bulanmamıştı şimdi niye oldu bilmiyorum acaba doğum belirtisi mi? Ama elhamdülillah korku yok 3. Sezaryen olacak
mucizem4423 Merhaba ben de 35+4 deyim ben de beni her an sezaryene alacaklarmış gibi hissediyorum aynı duygular içindeyim gerçekten hem korkuyorum napıcam diye hem heyecanlıyım hamilelikten hem sıkıldım hem oğlumdan ayrılmak istemiyorum çok değişik şeyler
umaybeng bende 33+3 teyim daha odası gelmediği için kıyafetlerini yıkamadım ama hep aklımda ya doğarsa kıyafetsiz kalırsa diye düşünüyorum 😂 bende normal doğum çok istiyorum sezeryan beni çok korkutuyor
Nihan87 34+5teyim, hastane çantam hazır değil, ağrılar arttı yürürken zorlanıyorum.. uyku uyuyamıyorum bir de :/
Nihan87 happyjelibon06 benim 20li haftalarda başladı, gerçekten yürürken çocuk fırt diye çıkacak gibi hissediyorum. Ağrı acı karıştı artık bu hafta evin içinde bile zor hareket ediyorum :/ doktora sordum erken doğum olur mu diye, hiç sanmıyorum dedi ilk doğumum da 39+2de olmuştu zaten..