senanurgns benimde doğumum dikişli oldu dependi 1 hafta kadar kullandım bence büyük konfor oldu çıkaracağın zaman hemen yandan yırt kolayca çıkıyor, 1 hafta sonra zaten kanama da azalma oluyor biraz ped kullandım ama sürekli ped kullanmakta rahatsız ediyor şuan da çok az lekelenmem var 30. Günüm buarada, pamuklu bi kıyafetim var eski onu uzun şeritler halinde kestim katlayıp koyuyorum hem hava alıyor, ilk günler dependin üzerinden buz ile uygulama yap hem şişliğini alıyor hemde rahatlatıyor, kesinlikle kabız olmamaya dikkat et malesef bende kabızlık var ne yaptıysam da hiç bişe yaramadı ıkınmaktan 1 dikişim açılmıştı 2. Haftamda o biraz zorladı baticonla sildim sürekli öyle kendini topladı, kısacası bol bol dinlen bol su iç ve 3-4 saatte bir de ped değişimi yapsan yeterli, çok geçmiş olsun buarada hemen toparlanırsın merak etme