dunyamyavrularim12 deryada25 doğurana kadar sade maden suyu tüketim o olmasaydı halim ne olurdu bilemiyorum
Nur_cbn deryada25 mide yanmamı ben sade soda ve patates haşlamasıyla geçirdim diğer türlü ne yesem ne içsem hep boşa gidiyordu çok şükür baya düzeldi derken 22.haftama giriş yaptım ve yine mide yanması ve bulantılarım başladı
YyyyYasemin deryada25 maden suyunun etkisi direkt geçiriyor denemenizi tavsiye ederim soğuk süt de iyi geliyormuş onu denemedim
Mrdilan_ Sade Maden suyuyla geçirdim diyebilirim hamileliği bana fayda eden tek şey o soğuk süt falan diyenlerde çok ama o anlık bir etki yapıyor bence yanmayı geçirmiyo
Gulg1 Bende sen gibiyim valla 13 haftalık oldum herşey hafifledi mide yanması geçmedi 5 haftalıkken bendede olurdu ben fayda edebilecek bişey bulamadım inşallah sen bulursun
xyzxyz umaybeng rennienin çiğneme hapı gebeler için değil sanırsam. Rennie duo şurubu gebeler için olmalı.
Zeynepenfal21 dunyamyavrularim12 soda daha çok yakmıyor mu midenizi benimkini çok yakıyor gaviscon en iyi dostum olmuş asla yanımdan ayıramam
Aliyaaaarash Bir bardak suya 1 çay kaşığından az karbonat ekleyip içerseniz anında gedəcəkdir, 34 haftalık gebeyim hep böyle geçirdim)))
busra05_ deryada25 gaviskon şurup vermıstı doktorum birde lansor hap, gaviskon anında mide yanmama iyi gelıyordu son gunlerımde basladıgı için daha zorlanıyordum ama anında etkısı vardı şurubun
Efsan1 Haftadan beri benimde mide yanmam var salatalık yiyerek geciriyorum doktor gaviscon verdi ama bir işe yaramıyor cok muzdaribim 14 haftalık oldum hala devam ediyor