Ebrsa3444
Bizde bugün ayva olduk. 22.haftadayız. Karnım hala çıkmadı ben basenliyim ve ordan kilo aldım biraz 😀 beşiği de ikeanın sundvik modelini almayı düşünüyordum kuzenim kendininkini vermeyi teklif etti onu kullanacağım. Yan tarafı çıkabiliyor, çıkarıp anne yanı beşik gibi yatağımın yanına birleştireceğim.Benim de oğlum oluyor buarada..