Selenavci63 Merveeeeeee01 nasıl geçecek, sonrasında neler olacak, ilk gebeliğim neler yaşayacağım hiç bilmiyorum acemilik, tedirginlik bir yandan kavuşma isteği 🥹 neler hissedeceğim acaba kafam bunlarla karmakarışııııık gün yaklaştıkça panikliyorum daha çok 🐣🥹
Merveeeeeee01 Selenavci63 al benden de o kadar benim de ilk ne yapacağım doğum dedikleri gibi korkmam gereken bişeymi vs vs bir sürü düşünce var aklımda benimde 🤷♀️ bakalım herşey Kasım’ın başında belli olacak 😅🤗
Ehjfjsjs Merveeeeeee01 7 kasıma geç değil mi senin kız niye öyle verdi benm 35+5 8 Kasım der gibi oldu ama bu cumartesi belli olck
Zeyynepp1 636307kp ben de 37+3 üm. 3 kasıma gün verildi sezaryen için. Tabi bebiş erken gelmek istemezse 🤷🏻♀️