z_mra1 Kızlar altı haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilkinde de olmuştu kanamam ama bu gebeliğim de daha fazla kanamam oluyor arada sırada karın ağrısı oluyor moralim çok bozuk tedirginim..🥺
z_mra1 Nisanmomy evet gittim vajinal muayenede kanama göremedi peki bu kanama neden kaynaklanıyor anlamış değilim kafamda deli sorular
popkekkk nebahatkamil bende de aynı şekilde 2 haftadır kanamam var ama her pıhtı düşük demek değilmiş doktorum öyle söyledi. Pıhtı açık pembe-beyaz olursa korkmalıyız galiba tam bilemiyorum . İçerde birikmiş eski kanı pıhtı şeklinde atıyor olabilirsin
z_mra1 popkekkk benim üç gün oldu devam ediyor adet sancısı gibi ağrı var kırmızı renkte adet gibi gelio
ysmnly z_mra1 rahim ağzın kanıyordur. Benimde Regl gibi kanadı. Ve yumruk kadar pıhtı düştü kocaman. Kese sanmıştım. Fitil kullanıyor musun ?
nebahatkamil z_mra1 1 haftadır oluyodu çok hafif dün gece biraz daha fazla yoğunlaşmıştı bugün yine azaldı
z_mra1 ysmnly hadi ya çok ürkütücü gerçekten ya evet progestan fitil kullanıyorum ama faydası yok gibi kanama gelio yinede
nebahatkamil z_mra1 inşallah hepimiz için en iyisi en sağlıklısı plsun inşallah sikkat etmemiz gerek bu konuda Allâh sağlıklı kucağımıza vermeyi nasip etsin❤🩹