Bende de pcos var ve sağ tüpümde tıkalı 3 senedir istememe rağmen malesef çocuk oluşmuyordu geçen Klomenle aşılama yaptırdım malesef tutmadı şimdi gonalf kullanıyorum gonalf 450 bitti gelişim olmadı şimdi 300den devam ediyorumm gelişimi olmuş hala devam ediyorımm yarın gene kontrol umarım 2 de olur ama ilkte tutmadı