agirlamom aynı testten adetim geciktikten sonra 3.gün 6.gün ve 9.gün kullandım 3ündede bu şekilde silik çizgi vardı. (Yüksek ihtimalle buharlaşma çizgisi olabilir.) Heyecanlanmıştım ama akşamına adet oldum maalesef. O yüzden en güvenilir sonuç için adet gecikmenizi bekleyin ve kan testi yaptırın lütfen. Ama ümitsizliğe kapılmayın böyle silik olmasına rağmen pozitif olanlarda var. Eğer endişeniz varsa önden kan testi verebilirsiniz. Kan testi hepsinden daha önce beliriyor çünkü. En yakın arkadaşım adetinden önce test yaptırdı bir gün önce yaptırsaydı kanda gözükmeyecekti. Bir gün sonra yaptırınca hamile olduğunu öğrendi. Umarım hepimiz o hamilelik haberini hayırlısıysa tez zamanda sağlıklıcana alırız. 🌸🌸