Aslbzdgn 38 haftalığım vajinada gelip giden devamlı sürmeyen bi ağrım var Arada bir batıyor gibide yaşayan var Mı neden oluyor yaa
Aynurcrk Aslbzdgn benimde çok oluyor o batma hissi bebeğin hareketleri ile birlikte vajinada hem baskı hemde iğne batar gibi oluyor
Merveeeeeee01 Aslbzdgn bende yaşıyorum canım 36+4 doktora bugün sordum normal dedi bebek artık aşağıda olduğu için hep rahmimizde hissedecekmişiz hissetmezsek zaten kaygılanmamız gerekiyormuş
Aynurcrk minikari benim bildiğim kadarıyla bebek sinirlere basınç yaptığında bu ağrı batma hissi oluyo
minikari Aynurcrk benim yanı sıra adet olcak gibi sancı kasık ağrısı kasıkta baskı hissi bel agrısı var iki haftadır mahvetti beni doktorum normal diyor ama insan korkuyor yine de 🥲 bebeğim baş aşağı pozisyonda bi de sanırım onunda etkisi var