Remm Ay o kadar çok sırtım ağrıyor ki kızlar. Çıtlasam rahatlıcam ama çıtlatamıyorumda. Sırt üstü yatsam belki iyi gelecek diyorum sırt üstü yatamıyorum. 33+3 üm bu haftalarda normal mi? İlerisi nasııl???
Dmlirmak Remm al benden de okdr bacım bende aynıyım 34 um şu an ne yapsam bende şaşırdım Rabbim yardımcımız olsun