Series26 sanırım dert ortağımı ruh ikizimi buldum😂 benimde çevremdeki herkes kız hissediyor bilemşyorum galiba kız bebek yakıştırmalarındanda olabilir erkek diyende var tabi bazen çok tersliyorum sizene ya neyse ne diyorum filan hamilelik hormonları malum😂😂 bende kızım olsun istiyorum hep içimde bir kız çocuğum olsun sevdası birde ilkim olucak ya daha bir hevesli oluyor insan hatta kendimi tutamayıp pembiş kıyafetler hazırladım battaniye ördüm pembeli grili çok tatlı🙈😍 plesentan ne tarafta biliyor musun doktorun söyledi mi yani