Doktorunuza mesaj atın benimde 18.haftada enfeksiyonum vardı yanma vs yoktu beliö ve karnım adet olacakmış gibi ağrıyodu akıntımda çoktu amniyon sıvısı testi yaptık su sızıyor olabilirmi diye, çok şükür değilmiş ama düşük tehlikem olduğnu öğrendim progestan başladık