Asl1_q Kızlar 30 Ekim’de sezaryenim var. Başka 30 Ekim’de sezaryen veya normal doğumu olacak annelerle beraber bekleyelim mi ne dersiniz 😍
ipek-15 Asl1_q benimde 29 ekimde olacak🫠 inşallah hayırla sağlıkla kolaylıkla doğuralım bebişlerle evimize gelelim🤗
Oyk_eknc ipek-15 merhaba kaç haftalık olacaksınız tam aslında bende o tarihte çok istiyorum şuan 37+3 üm
ipek-15 Oyk_eknc merhabalar aslında tarih olarak çok güzel ama benim istediğim bir tarih değil mecburiyetten alacak doktorum 37+0 olacak beklemiyor daha fazla bende almasını istemiyorum küçük olur biraz daha kilo alsın kendi sancımla gelsin diye.