Kızlar merhaba. 16. Haftanın içine girdim 13 den beri hastanede yatıyorum kanama sebebiyle. Bazen sadece leke, bazen pembe bazı günler de çok yoğun parlak kırmızı oluyor ama kanama olmadığı tek bir günüm neredeyse olmadı. Doktorum plesenta rahim ağzına yakın yukarı çıkıp kendini kurtarmadıkça olacak diyor. Çok endişe ediyorum ya çıkmazsa böyle hep kanamalı mı geçeçek diye.. benim gibi uzun kanaması olup sağlıkla doğum yapanlar oldu mu acaba