Herkese merhabalar aklıma takılan bir durum var yardımcı olursanız çok sevinirim ben 28+5 günlük hamileyim ve kızım olucak şeker yükleme testi yaptım onda bir sıkıntı çıkmadı çok şükür fetal DNA 2 li test detaylı ultrason 12 ve 21 haftada yaptırdım herşey sorunsuz bir şekilde geldi bunları yaptırmamım nedeni doğumdan sonra 4 aylık kızımı kaybettim kalp yetmezliğinden tekrar aynı şeyleri yaşamak istemediğim için kızım haftasıyla uyumlu ama doktor takip edicez dedi böyle bir durumda ne yapılmalı başına gelen varsa tavsiyelerine muhtacım şimdiden çok teşekkür ederim ❤️❤️