eminaas ilk hamileligimde 36. Haftada dogurdum. Ben de cok korkuyordum ama cok rahat bi dogum oldu. Hic korktugum gibi degildi. Simdi ikinciye hamileyim ve yine korkuyorum 🙈😁 umarim bu da ilki gibi olur. Korkunuz normal,insallah sizin de kolaylikla gecer 🙏🌼