Salı günü tam 37+0 haftada doktor sezaryene alacağını söyledi diyabet hastasıyım son iki üç haftadır aşırı ödem idrarda protein kacağı yüksek tansiyon sorunu nedeniyle zorluk cekiyorum en son hastane yatışı aldım 24 saatlik idrar tahlili yapıldı gebelik zehirlenmesi çok yüksek cıkmadı ama doktor yinede risk almak istemediğini fazla şişmemden dolayı korktuğunu söyledi aşırı ödemim oldu bu anesteziyi bile etkiliyormuş yani mecburen itiraz edemedim kabul ettim başıma ne gelecek bilmiyorum inanılmaz çöküş yaşıyorum hastalığımla birlikte gebeliği sürdürmek ayrı yordu sezeryandan başka çaremiz kalmaması da ayrı üzdü toparlanma süreci nasıl olucak nelere dikkat etmem lazım tam olarak bilmiyorum eşime yansıtmamaya calışıyorum ama içimde bi korku var cıkamazsam diye bu durumla nasıl başedicem bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😭