muslimeryem fatmaduhan en sondaki ultrasonda çekilen bilgilerden bahsediyor. Her hangi birşey yazmıyor reaktif yazıyor zaten korkulacak birşey yok benim hem boynumda hemde göğsümde var
0Berfin0 fatmaduhan abartmıyorsun annesin ve doğal olarak kaygılanıyorsun. Zaten rutin şekilde kontrol ediliyormuş korkma benim arkadaşımın oğlunun da enseye doğru şişliği var ve doğduğundan beri olduğunu söylüyor grip falan olunca büyüyor sonra küçülüyor ve o daha hiç bunun için doktora bile götürmemiş çocuk beş yaşında
Hizliveofkeli Bi enfeksiyon bi yara bişey vardır ordaki lenf bezleri hemen şişer bende de şişiyor. Sonuçlar temiz çıkıyormuş korkmayın. İhmal de etmeyin tabi.
Sarees fatmaduhan tabiki temkinli olmakta fayda var ama benim kızımda da gece terlemesi aşırı olurdu özellikle uykuya dalma esnasında uykuya daldıktan sonra normale dönüyodu , şimdi büyüdü 5,5 yaşında geçti o terleme olayı .
prensannesi__58 fatmaduhan halen var mı Van’ım benım oğlum da da var sok kulak hızasında asagı da bıraz 2 senedır duruyor canımı çok sıkıyor ama oynuyor yerımde oynayan zararsız demıslerdo ama yıne de canımı sıkıyor
fatmaduhan prensannesi__58 evet var 3 ayda bir götürüp ultrason ve kan veriyorduk hiç bişe cıkımıyor çok şükür geçen hafta yüne götürdüm doktor bana kızdı 2 yıldır getiriyorsun birşey çıkmıyor çıkması için mi uğraşıyorsun büyüyüp çeviz büyüklüğünde olmadığı sürece getirme dedi
prensannesi__58 fatmaduhan bızım de 2 senedır var sol kulak aktı hızasında küçük hareketlı sankı hecen sene ye göre bı tık kuculmus geldı bana da benden götürmek ısturm tekrar ama büyük olmadığı sürece ultrason onermıyorz dedıler bana bırde kötü huylu olsa 2 sene ıcınde buyutdu dıyorlar ama yıne de taktım kafama ya
prensannesi__58 fatmaduhan sizin nasıl beze bezelye kadar mı mercımek kadar mı bızım kı bezelye gbı küçük ama yıne de aklıma takılıyor ua bugün çocuk dokorumagıttıl küçük oynak yumuşak dedı ama için rahat etsın dersen ultrasın cektır dedı
fatmaduhan prensannesi__58 bezelye büyüklüğünde bizimkinde kan ve ultrasonda sorun çıkmadı doktor 3 ayda bir getir dedimişti bi kaç kere gittim geçenlerde gittiğimde gerek yok getirme dedi reaktif yazdığı sürece ve ceviz büyüklüğünde olmadığı sürece sıkıntı yok dedi