Fnc Kızlar A life Aynur malikovaya giden var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız hastane koşulları falan nasıl?
1melekannesi3858 Fnc arkadaşımın doktoru kesinlikle tavsiye ettiği doktor herkese de tavsiye ediyo ama kayseride ki doktoruydu şuan Ankara a life etimesguttaymis hastane koşulunu oda bilmiyordur ama kendisi yazsa daha iyi olur alakasını ilgisini @Yazmelegi_ knk anlatirmisin
Yazmelegi_ Fnc merhaba doktor açısından yorum yapabilirim sadece 🌸 ben kayserideyken o doktora gittim tüm sürecim boyunca doğumu da onunla gerçekleştirdim çok iyi bir doktor 🌸 her zaman ulaşabiliyodum bi sıkıntı vs olsa direk iletişime geciyordum. Uzak olmasa yine ona gitmeyi istiyorum ama uzak malesef
Dnz0629 Fnc doktor için yorum yapabilirim bende doğum paketi Aldım AYNUR hocadan yorumları çok güzeldi şimdilik ilgili ve iyi bir doktor süreç nasıl ilerler bilemiyorum
moonmom1 Ben ondan yeni doğum paketi aldım, aşırı güler yüzlü diyemem ama ilgiliydi ve sorularıma tatmin edici cevaplar verdi o yüzden paket almaya karar verdim. Hastane koşullarını henüz bilmiyorum ama içi iyi
elosssssss Dnz0629 peki ultrasyonu nasıl bende bebeğimi görmek istiyorum önceki gebeliğimde görememiştik eşimle gitmiştik ultrasyon makinesi cok kötüydü onun nasıl acaba
Yazmelegi_ iz_l344 14 te söyledi 😊 ama ben yinede detayliyi bekledim bu gebeligimde de netlesti ama yine detaliyi bekliyorum
Dnz0629 elosssssss ben daha 12 haftadayım cinsiyeti gördü söylemesini istedik öğrendik biz 12 haftada ☺️normal ultrason iyidi düzeltmişler galiba. detaylı ultrasona girmedik hatta doktor onu biz yapmıyoruz gibi birşeyler söyledi anlamadım bende o şeyle sormayıda unuttum sizede o tarz birşey söyledi mi
Dnz0629 moonmom1 yaa burda yapmıyoruz deyince bende ne alaka paketimizde var diye düşünmüştüm aydınlattığınız için çok teşekkür ederim 🙏 sonrasında doktor mu bakıp değerlendiriyor durumu yoksa yapılan yerde ki doktor mu