Rabiafa 29 haftalık ikiz gebelik sürecindeyim. 3 gündür kasıklarımda da hissetmeye başladım hareketleri. Normal bir durum mu ? Bunu deneyimleyen anneler var mı ?
1kovakizi Rabiafa ben de 27 haftalığım 28e döndük hatta ben de aynı hissediyorum kasıklarımda çok fazla özellikle sağa sola döndüğümde yan pozisyonda olduğu için diye düşündüm ben
Papatya05_ Rabiafa ben 17. Haftadan beri hep aşağıda hissettim detaylıya yeni girdim özellikle sordum çocuk aşağıda mı hep orada hareket ediyor diye kafa yukarıda popo ayaklar aşağıda ondan öyle hissediyorsun dedi 🌸güncel 22+3 hala aynı
Rabiafa Bilmiyorum ama baya assagıda hissetmeye başladım. Acaba erken doğum riski olabilir mi düşüncesi geliyor aklıma