Kızlar 9 haftalık hamileyim. Devlet hastanesine gidiyorum. Bugün 2. Kez kontrole gittim. İlk gittigimde 6 haftalıktı bugün ise 9 haftalık.
Şöyle bir durum var ki doktorum hiç bir vitamin yazmadı, folik asit bile yazmadı, yani ilk gebeliğimde multivitamin folik asit vs vitaminler kullanıyordum. Ama şimdi öylece gidiyoruz, sizce ne yapmalıyım,