ftmcnli 3 gündür hasta ölüyorum acile gittim corona olduğumu öğrendim test pozitif çıktı kan sulamdırıcı iğne verdi drum pazartesi de doğum vardı bilmiyorum nasıl olcak var mı bu iğneden kullanan korkuyorum biraz bişey olur mu die
xLucy ftmcnli ben de sanırım covid oldum salgın varmış yarın hastaneye gideceğim , kan sulandırıcı dışında bişey verdi mi , benim baş ağrım inanılmaz zorluyor 36. Haftadayım
ru_a6 Sanırım bende oldum aşırı baş ağrısı eklem ağrısı bel ağrısı ateş boğaz ağrısı. 3 gündür mahvoldum acile gittim test yapmıyoruz dediler
ftmcnli ru_a6 geçmiş olsun bana direk kendiler yaptı şikayetlerimi söyleyince ama iyi süründürüyor bu hastalık
ftmcnli xLucy sadece kan sulandırıcı iğne verdi bide acilde serum takılmıştı covid kanda pıhtılaşma yapıyor ya ameliyat olacağım için sanırım iğne verdi