mammyy0308
Ya ben bu konuda çok doluyum neden yapmıyorsunuz dedim hangi birine yapalım dediler yazık günah değil mi bu anne babaya çok zoruma gidiyor. Bana dedikleri istersen git özelde yaptır herkesin özele gücü mü yetiyor pıhtılaşmayi özelde yaptırdım da . Birde hormon testi isteyim. Ikizlerimi kürtaj yapan doktorum aslında iyi senin tartışmasız bir şekilde iğne artı hap dedi. Romatolojide esimin kontrolü vardi onun fikrini alayım dedim bir lupus testi kalmış diğerlerini zekice yapmış testlerini, 2. Kayıp iğne kesinlikle başlanacak diyor oda . Hormon testini kadin dogimda mi verdiniz