Ben hipotiroid hastasıyım ve 9+3 günlük hamileyim ilaç kullanıyorum ve zararı yok. Hamilelikte tiroid yüksek istenmemesinin sebebi bebeğin zeka ve fiziksel gelişiminde rol oynasığı için korkulacak bir durum yok tsh’ınızı ilaçla belirli seviyede tutarak sorunsuz bir şekilde devam ediyorsunuz . Hamilelikte de hormonlarımız değiltiği için yükselmesi çok normal gönlünüz rahat olsun