iremhuma Haftamdayim hala tık yok ilk gebeliği 17+3 Te hissettim bunu daha erken hissederim diyordum varmi hisseden arkadaşlar varsa hangi siddette
Papatya05_ iremhuma 17+4 gibi net hissediyordum bu yapısal bişey bence karın yapısı falan büyük etki sonra bi ara duruldu hareketler şimdi daha normal 22+3