Aslbzdgn canım ben ikinci de 40+3 de suni alarak doğum ettim maalesef gelmedi doğumum ama yaptıklarımı yazayim onların etkisi ile ve hersey den önce Allahın izniyle doğumum ilke göre kolaydı
*bolca merdiven inip çıktım
*merdiven inip çıktım ama yan yan normal değilde yan yan
*bolca yürüyüş
*ada çayı içtim (2 fincan ama zararlı mı bilmiyorum ben içtim)
*bolca squat
*hurma yedim
*bebek küvetini çok sıcak su doldurup içinde oturdum
*korumasız ilişki..
Sonra suni verilince
Sancı geldikçe squat yapıp
Summes sebila yessaru hu dedim
Elhamdülillah maşallah güzel bir doğum oldu
Amaaaaa şimdi yazarken bile yoruldum İkizler çok zor bunların birini yapamam o kadar da normal doğum istiyorum bilmiyorum ne olacak yerimden kalkamıyorum…
Dua bekliyorum!