serifeed Doktorumun dün reçete ettiği gynoferon ilacı için açken gunde iki kez kullanım vermişti. Aşırı derecede mide bulantısı ve kusma yapıyor en son siyah kustum.. Yaşayan var mı, öneriniz nedir siz ne kullanıyorsunuz
ments serifeed bana da verdi 2 sabah aldım sadece iğrenç bir ilaç. Mide bulantısı yapıyor aşırı. Kullanmıyorum bıraktım . Şu an da hiçbir şey kullanmıyorum. Folik asitim vardı fazladan bugün ona başladım . Bitene kadar kullanırım artık. 15-16 Kasım kontrolüm var o zaman söylerim inşallah.
yarz serifeed bende aynı durumu ferro sanolde yaşadım . Sonradan demir hapını portakal suyu ile almamı tavsiye etti doktor ondan sonra bi problem yaşamadım şu an kullanıyorum bi sıkıntı olmuyor
sevdakuzey serifeed bana doktorum osende demir c önerdi şuan onu kullanıyorum hayatı boyunca demir ilacı kullanmış biri olarak kullandığım en yan etkisiz ilaç tuvaletin siyah oluyo onun dışında bi belirti vermiyo doktoruna bide c vitamini olduğu için emilimi daha yüksek daha çok fayda görüyosun doktorunuza sorun önerirse alın bence
Nisanmomy serifeed bende bu demir ilacını kullanıyorum ama günde 1 defa verdi doktorum. Ben akşam uyumadan önce alıyorum ya portakal ya mandalina ile. İkiside evde yoksa az limonlu su ile içiyorum.