Merhaba kızlarr 🤍 yenidoğan bebeğim + 3.5 yaş oğlum hasta soğuk almışlar. Ateşimiz yok çok şükür sadece öksürük ve bütün akıntısı. Çok ilaç kullanma taraftarı değilim. Evde doğal bir şekilde atlatmayı seviyorum. Sizlerin yaptıkları birşey var mı. Örneğin ben ılık suya bal limon karıştırıp içiyorum oğluma da içiriyorum. Evde buhar makinem var buhar veriyorum. Daha başka çözümleriniz varsa açığım 🙏 özellikle yenidoğan bebeğime. Malum ilaç da veremiyorum. Kendim ne yapmam lazım bebeğime ne yapmam lazım.