cylnboran04 Melisaelf iki oğlum var Muhammed zeyd Musab umeyr Üçüncü gebelık Cınsıyetımız bellı degıl 🫣
Daisyy000 Melisaelf Çok karizma bir isim 🤭Kafamda hep boylu poslu,güçlü,yakışıklı biri beliriyor 🤭 Çok Alparslan var diyorlar ama önemli değil, eskiden de çok Ahmet-Mehmet vardı ne oldu sanki😂
Melisaelf Daisyy000 ona kalırsa ben Zeyd istiyordum başından beri ona bile çok yaygın isim diyenler oldu Alparslan çok asil kesinlikle 💙
kaya_kaya Melisaelf oğlumun adı islam mert kimlikte sadece Mert Şimdi ki belli değil cinsiyeti erkek olursa İdris koymayı düşünüyorum yanına başka birşey ekleyip
hayirlisi06 Melisaelf keşke bende yazabilsydim Muhammed Mirza olacaktı. Çok istedim çok önce hayırlısı sağlıklı dedim. Rabbım in hikmeti 4 kızım oluyor napalm. Gördükçe imreniyorum gönlüme hakim olamıyorum
Melisaelf hayirlisi06 kız çocuğu annesi olmak çok güzel birşey tarifsiz bir duygu🥲 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah