Kızlar 40+5 olduk gelmeyen bebeme suni ile yatışım yapılacak yarın ilki de öyle oldu ama öğlene kadar açılmazsa sezeryan dedi doktor tüm hareketleri yaptım hiç sancım olmadı ben de sezeryan olmasından korkuyorum ne yapabilirim sancı alırken açılma olsun diye lütfen yardım ilkinde acemiydim biraz daha bilmiyordum sancıları nasıl karşılasam iyi olur