Trombofili yatkınlığı olup hamile olan anneler süreç nasıl ilerliyor? Ben doktorumun istemesi üzerine hamile kalmadan önce ecopirin hap kullanmaya başladım. Doktorum gebelik durumunda oksapar iğneye kullanacağımı söyledi şu an 7+6 haftalık gebeliğim var sabah hap akşam iğne vuruyorum. Şimdilik süreç güzel ilerliyor ama ben yinede korkuyorum daha önce bir düşük yaptım. Aynı durumu yaşayan annelerle görüşmek isterim. 🥰